Optiuni
Anotimp

Anvelopele Runflat permit rularea pe pana pe o distanta de maxim 100 km cu o viteza de 80 km/h. (Flancuri de tip: ZP, RunFlat, SSR, ROF, etc.)

Daca vehiculul dumneavoastra este echipat cu anvelope Extra Load, Reinforced, XL, REINF.

Cautare JANTE

Te afli aici:
Te afli aici:

Anvelope Landsail

Ls 388 195/65 R15 95T

312,00 Lei 214,99Lei
-31%
În stoc, 2 bucăți
Livrare imediată
Set 4 anvelope
859,96Lei

Informații Generale

Fabricat conform celor mai noi tehnologii!

Ultimele tehnologii sunt utilizate pentru producția de anvelope Landsail, motiv pentru care aceste anvelope se derulează pe liniile de producție de ultimă generație. Compusul de cauciuc este un amestec echilibrat de materii prime care determină în mare măsură calitatea produsului final.
Treptele disponibile variază de la simplu, dar eficient până la ingenios și bine gândit și, prin urmare, oferă performanțe maxime. Anvelopele Landsail sunt disponibile într-o gamă largă de tipuri și dimensiuni. Există o anvelopă atât pentru autovehiculele de gamă medie, cât și pentru SUV-urile de lux. De asemenea, a fost dezvoltată o centrală pentru lucrările grele.

Toate anvelopele Landsail sunt caracterizate printr-o compoziție specială a benzii de rulare, care are ca prioritate prevenirea acvaplanării și o dispersie eficientă a apei. Aceasta asigură o aderență optimă în majoritatea condițiilor, chiar și în timpul frânării bruște și a manevrelor de urgență.

Landsail, pentru mulți kilometri siguri!

 

Citeste mai mult
 

Specificații

Marca
Tip

Anvelope de vară

Anvelope Ranforsat

Model LS 388
Latime 195
Inaltime 65
Diametru R15
Indice sarcina 95
Indice viteza T

Eticheta

Normele de consum combustibil:

Explicaţia etichetei UE pentru anvelope
Sistemul UE de etichetare a anvelopelor oferă importante informaţii de siguranţă şi de mediu despre fiecare anvelopă. Aceasta vă permite să comparaţi anvelopele în funcţie de aderenta pe carosabil umed, eficienta consumului de carburant şi nivelul de zgomot.

Eficienta anvelopei vs consumul de carburant:
Cum reduc anvelopele consumul de carburant?
Pe scurt, anvelopele eficiente din punctul de vedere al consumului de carburant necesită mai puţină energie pentru a rula. În ultimă instanţă, aceasta înseamnă un consum mai redus de carburant.
Cum se clasifică eficienţa consumului de carburant?
Eficienta consumului de carburant se clasifică de la A la G, pe o scală cu cod de culori.
• A (verde) = clasa cea mai ridicată de eficientă a consumului de carburant
• G (roşu) = clasa cea mai scăzută de eficientă a consumului de carburant
• Clasa D nu se utilizează pentru autoturisme de pasageri.
Ce înseamnă această clasificare
Diferenţa dintre clasa A şi clasa G ar putea însemna o reducere de până la 7,5% a consumului de carburant. În termeni reali, dacă alegeţi anvelope din clasa A în locul unor anvelope din clasa G, aţi putea economisi peste 6 litri de carburant la fiecare 1.000 km.*
La un preţ mediu al benzinei de 4,5 lei pe litru, aceasta înseamnă economii de peste 900 de lei pe întreaga durată de viaţă a anvelopelor.*
Nu uitaţi, veţi reduce şi impactul asupra mediului!
*Pe baza unui consum mediu de 8 litri/100 km, un preţ al benzinei de 4,5 lei/litru şi o distanţă medie parcursă de anvelopă de 35.000 km. Consumul real de carburant şi economiile de cost pot varia, printre altele, în funcţie de presiunea anvelopei, greutatea vehiculului şi stilul de conducere

  • Poate reduce consumul cu

    3,56%
  • Combustibil economisit

    34,5 L
  • Poate reduce emisiile de CO2 cu

    105,7 Kg
B
B
69

Siguranta pe suprafete umede:

Explicaţia etichetei UE pentru anvelope
Sistemul UE de etichetare a anvelopelor oferă importante informaţii de siguranţă şi de mediu despre fiecare anvelopă. Aceasta vă permite să comparaţi anvelopele în funcţie de aderenta pe carosabil umed, eficienta consumului de carburant şi nivelul de zgomot.

Performanta anvelopei pe carosabil umed:

Ce este aderenţa pe carosabilul umed?
"Aderenţa pe carosabilul umed" este capacitatea de a adera la drum în condiţii de umiditate. Clasificarea UE se concentrează pe un singur aspect al aderentei pe carosabil umed: performanţa de frânare pe carosabil umed a anvelopei.
Cum se evaluează aderenţa pe carosabil umed?
Aderenţa pe carosabil umed este clasificată de la A la F:
A = clasa maximă - F = clasa minimă
Clasele D şi G nu sunt utilizate de autoturismele pentru pasageri.
Ce înseamnă această clasificare
Într-o situaţie de urgenţă, câţiva metri înseamnă foarte mult. În cazul unui autoturism de pasageri care aplică forţa totală de frânare la 80 km/h, un set de anvelope de clasa A va opri autoturismul pe o distanţă cu până la 18 metri mai mică decât un set de anvelope din clasa F. *
Notă: În timpul deplasării, respectaţi întotdeauna distanţele de oprire recomandate.
* Când măsurătorile se execută conform metodelor de test specificate în Regulamentul CE 1222/2009. Distanţele de frânare pot varia în funcţie de condiţiile de deplasare şi de alţi factori de influenţă.
Valorile afişate pe etichetă au doar caracter ilustrativ. Valorile pentru o anumită anvelopă în functie de gamă/dimensiune pot varia.

2,6m
B
B
69

Normele de zgomot ale anvelopei:

Explicaţia etichetei UE pentru anvelope
Sistemul UE de etichetare a anvelopelor oferă importante informaţii de siguranţă şi de mediu despre fiecare anvelopă. Aceasta vă permite să comparaţi anvelopele în funcţie de aderenta pe carosabil umed, eficienta consumului de carburant şi nivelul de zgomot.

Nivelul de zgomot produs pe carosabil:

O parte din zgomotul emis la trecerea unui vehicul provine de la anvelope. Alegerea unei anvelope dintr-o clasă performantă ca nivel de zgomot va reduce impactul deplasării autoturismului asupra mediului înconjurător.
Ce măsoară clasificarea UE a nivelului de zgomot?
Clasificarea UE măsoară emisiile de zgomote externe ale anvelopei, exprimate în decibeli.
Deoarece multe persoane nu cunosc valorile în decibeli, se afişează imaginea unui difuzor cu unde negre, pentru a semnifica zgomotul produs de anvelopa respectivă. Cu cât numărul de unde este mai mare, cu atât anvelopa este mai zgomotoasă.
• 1 undă neagră: Silenţioasă (cu cel putin 3 dB sub limita europeană)
• 2 unde negre: Moderată (între limita europeană şi 3 dB sub aceasta)
• 3 unde negre: Zgomotoasă (peste limita europeană)

Ce înseamnă această clasificare?
Nivelurile în decibeli sunt măsurate pe o scară logaritmică. Acest lucru înseamnă că o creştere cu doar câţiva decibeli reprezintă o diferenţă uriaşă între nivelurile de zgomot. De fapt, o diferenţă de 3dB dublează zgomotul extern produs de anvelope.
Gândiţi-vă la miile de autovehicule care circulă zilnic pe drumurile noastre. Dacă am alege cu toţii anvelope cu clase de zgomot mai reduse, imaginaţi-vă cât de liniştite ar fi oraşele noastre.

  • 1 linie neagra

    3 db sub limita

    EC reg. 661/2009

  • 2 linii negre

    se afla in limitele

    EC reg. 661/2009

  • 3 linii negre

    este in limitele

    EC dir. 2001/43

B
B
69

Anvelope similare

Părerea cumpărătorilor

5 (13 păreri)
  • 5
    (9)
  • 4
    (3)
  • 3
    (1)
  • 2
    (0)
  • 1
    (0)

Ai utilizat aceste anvelope?

Fii primul care evalueaza acest produs:

Nota ta:

"Cu ajutorul tau, alti utilizatori pot gasi produsul pe care si-l doresc si care corespunde necesitatilor lor! Si firmele producatoare asteapta feedback-ul tau pentru ca astfel poti influenta dezvoltarea unor noi produse si servicii."

Prin publicarea parerii tale aici,
esti de acord cu termenii si conditiile site-ului
  • Alexandru
    8 Mar 2021

    Landsail M S

    Cauciucurile se comporta foarte bine la drum. Cred totusi ca pe viitor trebuie sa puneti mereu public pe site luna/anul de productie al anvelopelor. Intrucat anvelopele cumparate de mine in Martie 2021 aveau DOT -0418(An 2018). Va multumesc.

    Semnalează un abuz
  • Gabi
    26 Ian 2021

    Multumit

    • Automobil: BMW
    • Utilizare: Mixt
    • Tip Condus: Sport

    Folosesc anvelopele astea de 30.000km , am mers sportiv , intrat tare in curbe si pe viraje,s-au mentinut foarte bine , merita baniii.

    Semnalează un abuz
  • Dafina Teodor
    13 Dec 2020

    All season

    • Utilizare: Mixt
    • Tip Condus: Normal

    Bunicele între 3 și 4ani.

    Semnalează un abuz
  • Ciprian
    18 Noi 2020

    Anvelope FFF bune

    • Automobil: AUDI A4
    • Utilizare: Mixt
    • Tip Condus: Sport

    Anvelope f. bune. Nu sunt zgomotoase, se comporta f bine pe carosabil uscat, comportament f bun si pe zapada, doar pe carosabil umed/mazgos necesita putina prudenta. Am rulat 30.000km in conditii sportive de viteza, franare, abordare a curbelor si s-au comportat impecabil, nu s-au deformat, nu am avut vibratii in volan, si uzura a fost una uniforma. Totusi dupa parcurgerea celor 30.000km a fost necesara inlocuirea acestora din punct de vedere al gradului de uzura.

    Semnalează un abuz
  • Marius
    6 Oct 2020

    Anvelope de buget

    • Automobil: ALFA ROMEO 159
    • Utilizare: Mixt
    • Tip Condus: Normal

    Folosesc anvelope all season de peste 10 ani, primele seturi au fost de la un producător premium cu un preț destul de mare, în primă fază am înlocuit anvelopele de pe față, asta după o iarna în care am mers cu unele de vară trecute de senzorul de uzură, am spus că unele noi all season sunt clar mai bune ca unele vechi de vară, și pentru că în acea perioadă nu parcurgem mai mult de 10.000 km într-un an, din care peste 90% din timp se circula pe drum neacoperit de zăpadă, varianta all season este ideala. La câteva luni am înlocuit și anvelopele de pe spate cu unele all season. Pentru că cele de pe față aveau un preț mare, am zis să încerc și alt producător, am ales unul un set de anvelope de la cel mai mare producător chinez (am plătit pe două cât plăteam pe unul de pe față). În următoarea iarna am avut câteva momente în care anvelopele de pe față m-au pus într-o situație stresantă datorită reacției la frânare pe carosabil umed. Am ales să montez anvelopele chinezești pe față și pentru surprinderea mea au fost mult mai bune ca cele premium, am folosit acele anvelope cel puțin șase ani și peste 90.000 de km. Schimbând mașina și având intenția de a păstra mașina câțiva ani am ales anvelope de la un producător coreean, mia plăcut profilul anvelopei. Foarte bune în orice condiției, acum trei ani am achiziționat o a doua mașină și deși a venit cu anvelope de iarna cu profil bun erau foarte tari și nu aveau aderență pe zăpadă, am ales să achiziționez un set de anvelope all season. Așa am dat de acest producător de care nu știam nimic, și de care am găsit foarte puține informații, firma este britanica dar ele sunt produse în China, având o experiență bună cu anvelopele chineze, am zis să încerc, profilul anvelopei părea foarte bine gândit, există protecție de janta (de obicei se găsea doar la anvelopele premium). Am fost le-am montat, arătau foarte bine pe mașină. Despre anvelope, profilul este bine gândit pentru zăpadă, se comportă excelent, pentru uscat sunt minunate, merci lejer, nu sunt gălăgioase, frânează bine, sunt foarte ok. Problema apare la rularea pe carosabil umed, la 130 au tendința să piardă aderența, iar în viraje mai strânse, sau sensuri giratorii, pierd ușor aderența, simți cum fuge spatele, în rest sunt ok, ca și uzură stau bine, dar aici contează și mașina și cât de umflate sunt, eu am stricat lateralele anvelopelor față pentru că le țineam sub presiunea recomandată 2.3 vs 2.7. În general anvelopele all season suferă la un capitol, ideal este să aibă aderență optimă, în detrimentul rezistenței la rulaj, dacă nu circuli mai mult de 15 000 de km într-un an și nu ai un stil de condus agresiv, nu merită să cumperi două seturi de anvelope, mai bine un all season nou pe care să îl înlocuiești la 5-6 ani decât o anvelopă SH.

    Semnalează un abuz
  • Arata mai multe
  • Livrare în mai puțin
    de 24/48 ore

  • Ridicare rapidă
    din locații

  • Plată 100%
    securizată

  • Consultanță
    de calitate

  • Garanție 3 ani